5 Şubat 2020 Çarşamba

Öğretmenimi özledim konulu mektup örnekleri

Öğretmenimi özledim konulu mektup örnekleri

Bir öğrencisinden mektup alan öğretmen, yaşayacağı mutlulukla kendini oldukça özel ve değerli hisseder. Bu nedenle ister üniversite, ister lise yada ortaokul olsun öğrenciden öğretmene anlamlı bir mektup derledik. Eğer sizde etkiliyici veya duygusal.


Koronavirüs tedbirleri kapsamında okullarımızdaki eğitime ara vererek uzaktan eğitime geçtiğimiz bu süreçte öğrencilerimizin sosyal, duygusal ve akademik gelişimlerini destekliyoruz. YARIŞMANIN KONUSU VE AMACI.


Mektuplar el yazısı ile okunaklı ve bir sayfayı geçmeyecek şekilde yazılarak fotoğrafı çekilerek gönderilecektir. Mektuplar ‘’ Öğretmenimi Özledim ’’ konulu olmalı ve el yazısı ile yazılmış kâğıdın fotoğrafının okunaklı bir şekilde çekilmiş olması gerekiyor.


Tabi öğrenciye ait bilgilerinde olması şartıyla. Adı, soyadı, e posta adresi, telefon ve ilçe bilgileri yer almak zorunda. Her öğrenci yarışmaya bir eserle katılabilecek. Mektup nasıl yazılır, dikkat edilecekler şeyler nelerdir ve mektup örneği haberimizde.


Ancak böyle güleceğim. Okudukça bileceğim. Bekle beni geleceğim. Bu şiir önümüzdeki hafta kutlanacak olan ilköğretim haftasında ilkokul öğrencilerinin kullanması için onla.


Öğretmenimi özledim konulu mektup örnekleri

Bir Öğrenciden Öğretmenine Mektup. Sevgili Öğretmenim! Benim için ne kadar önemli olduğunu biliyorum. Benim öğretmenim bir şey konuşmuşsa doğrusunu söylemiştir, bir şey istemişse isteğinin yerine getirilmesi gerekir.


Geri Bildirim × Hedef Kitleye Uygun Olmayan İçe. Kategori İçerikleri. Buralarda yaşamak kolay değil, çünkü insanın kendi memleketi gibi olmuyor canım ailem.


Memleketimin havasının, suyunun, toprağının kokusu bile bir başka ama bir yönden de geleceğimi düşünmek zorundayım öyle değil mi anneciğim, öyle değil mi babacığım, canım kardeşlerim. En güzel anne şiirleri kısa-uzun duygusal ağlatan anne ile ilgili şiirler ve kıtalık anne şiiirlerini yazımızda bulabilirsiniz.


Duygu anlamı taşıyan cümlelere duygusal cümle, bir şeyi olduğundan çok küçük veya çok büyük olarak anlatan cümlelere de abartılı cümle denir. Mustafa Kemal Atatürk ile mektup arkadaşı olduğunuzu düşünerek ona göndereceğiniz bir mektup yazınız. Senin içindeki bu vatan sevgisini görünce göğsüm kabarıyor.


Sana ne kadar teşekkür etsem azdır. Görüşmeyeli aradan epey zaman. Bu huzur iyiliğin ne kadar güzel bir davranış olduğunun yansımasıdır aslında.


Öğretmenimi özledim konulu mektup örnekleri

Bu noktadan baktığımızda çevremize iyiliği. Yorgunluğun alnındaki çizgilerden anlaşılsa da sen yine dinlenmiş duygularla gelirdin sınıfa. RETMENİME MEKTUP Öyle özledim ki seni öğretmenim. Oyunlarımın en büyük kahramanıydın.


Hep sen olurdum oyunlarımda. Konulu Mektup Yarışması. Yarışmaya kabul edilecek mektuplar, " Öğretmenimi Özledim " konulu olacaktır.


Kağıdın ön yüzünde sağ alt kısımda mutlaka öğrenci bilgileri yer alacaktır. Mektubu : Ticari işletmelerin birbirlerine vatandaşlara veya vatandaşların ticari işletmelere gönderdikleri hizmet,, iş ve ticaret konulu mektuplara denir. Ben tahir hocamı özledim dördüncü sınıfları okutuyormuş şimdi ben ise oldum liseli. Buradan bütün öğretmenlerime selam söylüyorum.


Anneye duyduğumuz özlem bambaşkadır. Anne özlemi için kaleme alınmış en anlamlı anne özlemi sözleri ve şiirleri ile sizlerleyiz! Annemi Özledim söz için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.