Taranmasına ihtiyaç duyulmayan sayfalar ayrı bir kenara konulur. RFID arşiv yönetim sistemi ile doküman sınıflandırma, sayım, geriye dönük izleme, takip ve transfer işlemlerini verimli biçimde yönetin.
Günümüzde doküman yönetim sistemleri kendi başına çalışan yazılımlar olmaktan çıkıp, LOB (line of business) uygulamaların (ERP, CRM, HR vb.) hepsine birer içerik hizmeti sağlayıcı olarak hizmet vermeye başladı. DocCastle bir kuruluşun dijital dönüşüm için ihtiyaç duyacağı tüm özellikleri tek bir pakette sunan doküman yönetim sistemidir.
GreenDocs AYS ( Arşiv Yönetim Sistemi ) yüksek sınıf bir doküman arşivleme çözümüdür. Doküman Yönetim Sistemi kurulumu zorunludur.
Binlerce kullanıcılı dağıtık yapılarda kullanılabilecek şekilde tasarımlanmıştır. Temel evrak işlemleri için kullanıcıların bilgisayarlarına herhangi. Elektronik doküman ve arşiv yönetim sistemi sayesinde bilgiye hızlı erişim sağlanırken maliyet ve zamandan da tasarruf edilir.
Hukuki zorunluluklar gibi nedenler dışında fiziksel belge kullanımını gereksiz kılan elektronik arşiv yönetim sistemleri, asıl belgelerin kullanım nedeniyle yıpranmasının, kaybolmasının, elden ele dolaşmasının önüne geçer. DOKÜMAN ARŞİV VE ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ YAZILIMI TEMEL KULLANICI KILAVUZU Talep giriini sağlayan butondur. Talep giri ekranını temizleyerek yeni bir talep giriini sağlayan butondur.
Bilgilendirme Alanı Bilgilendirme alanı, yazılım hakkında bilgileri içeren alandır. Genel olarak işlevsellikleri fiziksel ortamda kağıda basılı olan evrakları farklı tarama yöntemleri ile dijital ve elektronik ortama.
Taranması gerekmeyen sayfalar bir kenara ayrılır, taranacak evraklar ise tarayıcıdan rahatlıkla geçecek şekilde düzenlenir. Elektronik belge yönetim sistemi demosu için tıklayınız Kullanıcı adı ve şifre otomatik girilmiştir. Sanat eserleri yönetim sistemi demosu için tıklayınız. Group - Secube Teknoloji) Türkçe.
RFID teknolojisi sayesinde doküman yönetiminde hızlı, güvenilir ve doğru sonuçlar elde etmek mümkündür. Biyometrik imza yazılımı ve hizmeti. Rol bazlı yetkilendirme, dosya evrak yönetimi ve gelişmiş arama özellikleri olan.
KVKK ya tam olarak uyumludur. En gelişmiş bulut depolama sistemi Cubebox doküman ve arşiv yönetim sistemi işinizde sizlere oldukça kolaylık sağlayacak.
Secube’un geliştirdiği bu eşsiz bulut sistemini sizlerle paylaşalım. Cubebox’ın en önemli özelliklerini sizler için basit bir şekilde açıklamak isterim. Döküman yönetim sistemi hakkında aklınıza gelebilecek soruların tüm cevaplarına yanıt olduk.
Bu yazımızı okuyarak bilgi sahibi olabilirsiniz. Genel olarak arşiv, sadece evraklar ve klasörleri düşündürse de, birçok kurum için arşiv kayıt evraklarına ek olarak fotoğraf, ses kaydı, video, elektronik posta ve dokümanlar gibi saklanması gereken diğer dosyaların da bulunduğu bir bütündür. Easy Software Elekt. Optik Karakter Tanıma(OCR), Optik Tarama ve arşiv sistemi.
Büyük ve global şirketlerde dikey bir organizasyon şeması olabilir. Belge ve Arşiv Yönetim sistemi DYS.
Bu çok katlı bir piramit gibi bir yetki gerektirir. Bu nedenle sistem, pratik hayata uygun katmanlı, proje bazlı, çoklu şirketli global yapıları destekleyecek esnek yetki.
Arşiv saklama ve kayıt yönetimi hizmetlerini dışarıdan hizmet olarak almak sorunun temel çözümüdür. DYS Twain ve ISIS sürücülü tarayıcıları standart olarak desteklemektedir.
Belediye bünyesinde evrak hazırlayan personelin kullandığı uygulama ile gelen ve giden. Hem toplu arşiv oluşturma projelerinde hem de tekil tarama ve indeksleme özellikleriyle kolay kullanım olanağı sağlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.