24 Şubat 2020 Pazartesi

Online doküman yönetimi

DocCastle bir kuruluşun dijital dönüşüm için ihtiyaç duyacağı tüm özellikleri tek bir pakette sunan doküman yönetim sistemidir. Böylece örneğin e-Posta gönderimleri için HTML şablonları veya dokümanlar kullanılabilir. Bunun için, modülde ilgili e-posta gönderimine yönelik dinamik parametreler ile.


Dört yıllık öğretim süresinde tüm derslerimi verdim ve askerlik görevini ertelemek üzere tezimi bırakarak mezun olmadım ve. Fatura yönetimi, sözleşme yönetimi, işe giriş çıkış gibi doküman tabanlı süreçlerde doküman yönetim sistemi yazılımımız ile hızlı ve daha etkili çözümler oluşturabilirsiniz.


Elektronik ortama aktarılan belgelerin yasal saklama süreleri boyunca saklanması bu şekilde kolaylaşır.

Bu sistemler internet. Kurulum gerekmez, sitenizi her yerden online yönetin. Kişisel bilgisayarlar, tablet. M-Files ile tüm doküman sınıfları ve veri nesneleri için seçilen metadata özelliklerine göre otomatik izinler tanımlayabilirsiniz.


Teklif hazırlanıp form basıldıktan sonra hazırlanan teklif doküman yönetimi altına otomatik kayıt edilmektedir. Ayrıca verilen teklif altına resim, pdf veya proje dosyaları eklenerek kayıt altında tutulabilmektedir. Açık, kapalı, iptal gibi durum tanımları oluşturun, dokümanlarınıza atayın.


Durumlarına göre dokümanlarınızı filtreleyin. Her bir kurumun gelen giden evrak ve ortak doküman sayılarını görün.

KEK, Prosedür ve Proses formatlarında ayrıca baskı no hanesi bulunur. Yazı karakteri ve boyutu. Diğer tüm alanlar doldurulur ve pencerenin aşağısında bulunan “KETS” butonuna basılır. Doküman Adı” ve “ Doküman Kodu” bulunmak zorundadır.


Online Canlı Eğitimler. Her Yerden Yönetebilirsiniz İş süreçlerinizi, yeni yaşam tarzınıza uygun olarak, her yerden, her an, güvenli ve kolay bir şekilde mobil yönetebilirsiniz. Dokumana Nasıl Karar Verilmeli?


Ar-ge ve proje yönetimi sürecinde birçok doküman hazırlanmakta ve dosyalarda ya da bilgisayarlarda saklanmaktadır. Dokümanların ihtiyaç halinde kolay bir şekilde bulunması ve güvenli bir şekilde saklanması bu süreçte çok önemlidir. Ar-ge yazılımı içinde yer alan doküman yönetimi özelliği ile.


Bu yöntemle dokümanı bulmak için zaman harcamak gere. Doğru doküman çözümlerini kullanarak hem emekten, hem zamandan, hem de enerjiden tasarruf edebilirsiniz. Tamamen kağıtsız bir ofis henüz gerçek olmaktan uzak olsa da birçok işletme, dijital belge yönetim sistemine geçerek kağıt.


Dosyalarınızı versiyonlayabilir, dilediğiniz zaman tek tıkla eski versiyonlara ulaşabilirsiniz. KLİNİK YÖNETİM SİSTEMİ Diş Klinikleri Yönetimi Artık Çok Kolay! Dentapi ile yönetin!


Bir kurum için en önemli değerlerden biri. Aslında daha kapsamlı doküman yönetimi fonksiyonları için SAP artık DMS’den ziyade OpenText çözümlerini müşterilerine tavsiye ettiğini, DMS ürününü daha fazla geliştirmeyeceğini belirtiyor.

Sesli ve videolu görüşme imkanı sağlar. Ortak bir yazı tahtası kullanabilirsiniz. Anlık olarak yazışma yapabilirsiniz.


Toplam veri hacminin hızla arttığı, çalışanların mobil cihazlar üzerinden iş yaptığı bir ortamda belgelerin. Neden kullanmalıyız? Herhangi bir yönetim sistemi uyguluyorsunuz yada uygulamak istiyorsunuz. Bu durumda, sistemi tüm ekibe anlatacağınız dokümanlara ve bunların sürdürülebilir olmasına ihtiyacınız v. Dokümanlarınızı arayıp bulun, versiyonları ile takip edin, yetkiler dahilinde mobil ve diğer uygulamardan erişin.


Native Mobil Uyglama. Android ve IOS uygulamamız ile önemli bilgileri, belgeleri toplayın sürece dahil edi. Dokümanlar kayıt edilirken bu etiketler otomatik olarak veya kullanıcı tarafından doldurulur.


Etiketlerin yanı sıra doküman bazında hastagler tanımlanabilir. Tanımlanan etiketler ve hashtagler arama kriteri olarak kullanılarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.