E-Ticarette Başarılı Olmak! Bunun yanında ürünün seçilen görseli bulanık olmadan sadece ürüne odaklanarak çekilmeli ve başka ürün görselde görünmemeli. Görünse bile arka planda durmalıdır. Her kategoride milyonlarca ürünün yer aldığı e-ticaret sektöründe doğru ürünü nasıl seçeceğinizi bulmak biraz zor olabilir.
Ancak belirli kriterlere uygun ürünler seçmek her zaman daha çok kazanç elde etmenize yardımcı olur. E-ticaret günümüzün mesleği konumuna geldi. Satışlarınızı arttırmak, müşterilerinizin satın alma kararını en hızlı şekilde vermesini sağlamak için, ürün fotoğrafı yanında, ismi ve ürün açıklamaları da önem kazanıyor. Görseli Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler.
Geleneksel satış yöntemlerinin bir öneminin kalmadığı, sanal mağaza ve müşteri ile temasın olmaması da gerçeklik algısının yerini görselliğe bıraktı. Doğru kamera ve lens seçimi. Temel ürün fotoğrafçılığı için değişik ürün aralıklarında birçok marka bulabilirsiniz.
Tabii ürün seçimi ve pazarlamasını doğru yapmak koşuluyla! Sektörde öne çıkan e-ticaret firmaları yaz kampanyalarını çoktan başlattı.
Yerel mağazalar veya yeni kurulan kurulan e-ticaret siteleri ise satışları nasıl artırabileceği düşünüyor. Pazar yerlerinde (Hepsiburada, Amazon.tr, Gittigidiyor, Nvs. ) dükkan açmayı düşünüyorsanız, ürün fotoğraf ve içerikleri için koşulları mutlaka inceleyin. Bunu sonucunda bazıları başarılı.
Her ürün için SEO uyumlu, özgün ürün ismi belirlemek ve bunlar için orijinal içerikler yazmak zaman ve emek alan bir şey olsa da, e-ticarette hedeflediğiniz ciroları yakalamak için elzemdir. Harcadığınız zaman, sipariş ve ciro artışı olarak geri dönecektir.
Tek ürünlük bir e-ticaret sitesi mi düşünüyorsunuz? Ya da çoklu ürün satışı yapacağınız agresif yapıda bir e-ticaret siteniz mi olsun istiyor sunuz? Bu durumda hedef kitlenize göre ürün seçiminiz önemlidir.
Planlı bir şekilde oluşturulmuş olan kategoriler sayesinde tüketiciler istedikleri alana hızla ulaşırken aksi halde olacak bir durumda aradığı ürüne ulaşamayan tüketici sayısı. Başarılı bir e-ticaretin sırrı profesyonel pazarlama planlamasından geçer.
Hedef Pazar Analizi ve Seçimi. Stokların kontrolü, popüler ürünlerin beğenilmesi, ürünle ilgili talep yaratılması gibi birçok konu ürün yönetimi çerçevesinde ele alınması gereken konular arasında yer alıyor. Kurmak istediğiniz e-ticaret sitesi çok ürünlü bir web sitesi ya da instagram temelli bir satış olması fark etmeksizin satışlarınızı nasıl gerçekleştireceğinizi önceden planlamanız gerekmektedir. Sergilemede Dikkat Edilmesi Gerekenler.
Bu konuyu dikkatli okumanızı rica ederim. Ancak ne tür bir ürün satacağınızı henüz kararlaştıramadınız.
Dikey bir pazarda bulunacağınız için, bu pazarda adınızı daha kolay ilan etmeye başlayabilirsiniz. Tabii ki, son derece rekabetçi olan dikey pazarlar olduğunu da hatırlamak önemlidir. Bu nedenle, çevrimiçi mağazanız için niş bir pazar seçerken.
Fotoğrafın belli bir çözünürlükte olması gerekir. Etkili bir ürün fotoğrafı nasıl seçeceğiz? Web ortamı için dpi çözünürlük yeterlidir. E ticarette Ürün Gönderimleri Başarıyı Nasıl Etkiler?
Hızla gelişen ve yaygınlaşan e ticarette, müşterilerin beklentileri değiştikçe ve geliştikçe, firmaların rekabet edeceği alanlar da hızla değişir. ERP Seçimi özellikle yazılım dünyasına yabancı olanlar için çok kafa karıştıran bir durumdur.
Bu kadar bilinmeyenin bulunduğu sektörde hangi erp yazılımını seçeceğiniz ya gözü kapalı bir kararlılık gerektirir ya da kendisinin de konuya yabancı olduğu sınırlı deneyimi olan kişilerden referans almayı gerektirir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.