5 Mart 2018 Pazartesi

Kompedan külot

Kompedan külot

Alışveriş sepetinizde hiç ürün yok. Türkiye’nin farklı şehrinde mağazası bulunan marka, bu yıl içerisinde yeni mağaza açmayı hedefliyor. Maddesi gereğince yaşın altındaki kullanıcıların bu sayfayı görüntülemesi ve ürün satın alması yasaktır. Müşteri Hizmetleri.


Filtreleri Temizle. Kompedan Papatya 200. Mağazasıyla Türkiye genelinde hizmet vermektedir.


Kompedan külot

Eskişehir Odunpazarı Arifiye Mahallesi adresi, nerede, konumu, çalışma saatleri, nasıl giderim, yol tarifi. Bayan ve erkek iç çamaşırı, mayo ve pijama, gecelik üretiminde Türkiye nin önde gelen markası. LOYA üretimine başlamıştır.


Sepette % indirimli fiyat 3TL. KOMPEDAN Bir Onbir Perakende Mağazacılık A. Ekim ayında kuruldu. Temel iştigal alanı iç. Ayrıca iç giyimde her yaştan insana hizmet vermektedir.


Kadınların vazgeçilmezleri arasında olan fantazi gecelik modelleri kompedan ayrıcalığı ile sunulmaktadır. Fantazi geceliklerde saten kombinezon, dantelli ve tüllü modelleri ile dikkat çekmektedir.


Kadınlar özelinde pek çok farklı model varken, bazı çeşitler boxer ve erkek slip modelleri olmak üzere tek tip beyaz ve geniş kesimli olarak üretiliyor. Sokak adresi, nerede, konumu, çalışma saatleri, nasıl giderim, yol tarifi. Bilerek mi yapıyorsunuz bu kaçıncı oldu ya boşuna boşuna lira fazla para ödedim. Bu ne aldım geçtim.


Personele soluyorum yapan arkadaşa sorun diyor. Cumartesi günü eşime fanila külot aldım ve eve gelince, bi fanilanın çok büyük göründüğünü fark edip, diğeriyle ölçünce emin oldum ve pazar günü fişiyle birl. S (10) M (10) L (10) XL (10) XXL (8) Fiyat.


Tayt (2) Paket Adeti. Külot (1) Cinsiyet. Sayfa « » Ten Nu Bas. Yeni sezon kadın ve erkek çorap, kadın jartiyer, babet çorabı, sütyen, külotlu çorap, tayt ve pantolon, ev terliği ve panduf modelleri penti.


Tekli (2) FİLTRELER. Kadın iç giyim ürünlerinde geniş ürün yelpazesi, uygun ürünlerde ücretsiz gönderim ve ücretsiz iade. Sütyen ve takımları, külot, atlet, pijama, çorap, korse, hamile ve lohusa ürünleri, mayo, bikini ve daha fazlası icgiyimozel.


Modelleri, Bayan Fantazi İç Giyim, Sütyen, Gecelik modelleri, Pijama takımları, Korseler. Aynı gün stoktan kargo, kapıda ödeme ya da peşin fiyatına taksitle. Rahatsız bir külot, tam oturmayan bir sütyen tüm gününüzün kötü geçmesine neden olabilir.


Kompedan külot

Ten ve özel bölgeler ile direk temas eden bu ürünlerin kalitesi ve içeriği çok önemlidir. Kendime spor yaparken kullanmak için birkaç tane tayt almak istedim.


Bayan bana taytların olduğu yeri gösterdi. Bende beğendiğim birini denemek için kabinlerin yerini sordum. Arkadaşınız bana deneyemeyeceğimi söyledi. En güzel iç giyim ürünlerini yüzlerce çeşit arasından indirimli fiyatlarla satın almak için tıklayın!


Sezonun en moda parçalarını detaylı incelemek için hemen tıklayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.