23 Eylül 2020 Çarşamba

Umreye giderken sigara

Umreye giderken sigara

Kutsal topraklarda sigara kokan birisi olarak dolaşmak istemedim. Ben o mübarek yere gidiyorum. Ağzı kokulu oraya gitmem dedim. Ondan sigara aklıma gelmedi.


Maaşımı aldığım her ay bir parçasını kenara bıraktım umre için. Yemek: Eğer diyanetle gidecekseniz, akşam yemeği ve kahvaltı onlar tarafından veriliyor. Umreye Giderken Dikkat Edilmesi Gerekenler.


Umreye giderken sigara

Damak tatlarımız bir olmadığı için lokantalarda yemek yemekte zorlanırsınız. Bunun için damak tadınıza uygun olan Türkiye’de de bulunan fast food şirketleri Mekke ve Medine’de de var. Oraya da sigara kokusuyla gitmek istemiyordum.


Bu yüzden sigarayı bırakma kararı aldım. Bıraktıktan sonra sigarayı harcadığım parayı kenara atmaya başladım. Herkese tavsiye ediyorum. Benim gibi sigaradan kurtulsunlar.


Kadınların ayaklarının görünmesi Kabe’de yasaktır. Umre’ye giderken yanınıza neler almalısınız? Görevliler çorapsız gezen kad�. Mesela Winston Clasic’ te bu zehir maddelerinin oranı şöyle idi: “Zifir: mg.


Umreye giderken sigara

Bizlere de dua etmeyi unutmayın. Yolunuz açık olsun. Prize electrice de putere. Toptan balon satisi. Bugünlerde umre zamanı geldiği için Gülben Ergen de umreye gitti. Show Tv’de programı halen devam ediyordu. Gülben Hanım, kutsal toprakları görmeyi çok istediğini de sürekli dile getiriyordu. Boydak’ın üzerinden binlerce altın, bin Liralık çek ile 2bin liralık senet ele geçirildi. Bu sana bağlı yani yapacağın alışverişe. Geniş çaplı bir alışveriş olaca.


Her yıl on binlerce insan hac ziyaretini yerine getirmek amacıyla kutsal toprakların yolunu tutuyor. Yaklaşık hafta süren hac ibadetine giderken hacı adaylarının yanında götürmesi gereken eşyaları okuyucularımız için derledik. Bu kumaşları, erkekler elbise gibi vücutlarına sararlar. Umre Erkek Elbisesi (İhram) Umre Giderken Alacağımız Eşyalar Nelerdi.


Son Güncelleme: 20. Bu videoyu izleyemiyorsanız, reklam engelleme (adblocker) yazılımınızı kapatıp sayfayı yenileyin. UMREYE GİDERKEN KİLO 6GRAM ALTINLA YAKALANDI. Burada polis ekipleri tarafından aranan Boydak’ın valizinde bin adet çeyrek altın, 2adet yarım altın, 1adet tam altın, adet.


D Şimdi önce çakmak soruyolar. Sigarayı yakıyorlar sonra bir lira var mı diyorlar :D Ulen deyyus paran yoksa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.