27 Nisan 2020 Pazartesi

Triger kayışı görünür mü

Triger Kayışı Ömrü. V kayışının aksine açıkta çalışmadığından su, toz gibi zarar verecek maddelere karşı korunaklıdır. Ancak aracın o şekilde çalıştırılmaya zorlanması piston ve subapların birbirine çarpmasına ve yakıt sisteminin de zorlanma ile hasar görmesine neden olabilir. Eskiden triger kayışı değiştirirken kendiniz elle manuel olarak ayarlamanız gerekiyordu.


Triger kayışı görünür mü

Yani kayışın esneklik durumuna göre ustalık isteyen bir durum. Kayış sıyırması durumunda motorda güç kaybı gibi problemler görülürken, kayış kopması ise çok daha büyük problemlere yol açar. Eğer triger kayışı motora yanlış bir şekilde monte edilirse hem motorunuz zarar görür hemde triger kayışı en kısa sürede kopar. Bu kısım aktive edildiği anda ekzantrik miline hareketi ileterek supapların açılıp kapanmasını sağlamaktadır.


Krank milinden sonra döndürme hareketini başlatan triger kayışı, sürekli zamanlamayla çalışmaktadır. Sebebi ise kayış zedelenip hasar çıkarmasıyla tüm kitin performansının da artık yorgun olması ve yeni kayış takıldığında da yüksek verimlilik sağlamayacağından tüm kiti değiştirmek daha sağlıklı olacaktır.


Kayış koptuktan sonra motor durana kadar krankın yaptığı son turlar esnasında (arabanın viteste yavaşladığını düşünelim, gaza bassanız da bir tepki vermeyecektir zaten) pistonlar subaplara vurursa hasar oluşma ihtimali vardır. Arabaların egzozundan çıkan dumanın rengine göre arıza tespiti yapmak mümkün mü sorusuna diğer yazılarımızda cevabını vermiştik.


Triger kayışı görünür mü

Bu yazıda egzozdan mavi duman çıkmasının sebebini anlatmaya çalışacağız. Egzozdan çıkan duman rengi siyah, beyaz ve mavi renkte olabilir. Tiger kayışı nedir?


Zamanlama kayışı olarak da bilinen kauçuk bir kemer olan triger kayışı, içten yanmalı motorlarda zamanlamayı kontrol eder. Sadece dişleri olan bir kemer görünümünde olan triger kayışı görünümün aksine çok önemli bir görevi üstlenmektedir. Trgier Kayışının Görevi Nedir?


Triger kayışı görünür mü

Otomobil «Ford» triger kayışı -zincir выхаживает yaklaşık 2bin kilometre. Daha görünür karakteristik sesler örtünün.


Ama bu kükreme bu kurutmalı – yeterli satın almak için tamir takımı ile yeni bir zincir ve şasinin. Sorun yok, aşağıdaki 2bin kilometre. Bu da gevşeme ve aşınma süresini kısaltıyor. Teknolojideki büyük gelişmelere rağmen, günümüzde hala triger kayışının gerginliği ve aşınma durumunu belirten bir uyarı sistemi bulunmuyor.


Sadece gözle yapılacak bazı kontroller belirgin problemleri hemen görmenizi ve tedbir almanızı sağlayabilir. Arkadaşlar merhaba, Fiestanın Düz benzinli, Dizel ve Otomatik versyonlarını severek kullandım ve mutlu şekilde ayrıldım.


Ve değişiklik olması sebebi ile fiestanın tek rakibi saydığım POLO aldım. Aracımdan memnunun fakat triger olayı kafamı karıştırdı. Gece görünür hale gelmemiz bütün espriyi ortadan kaldırmaktadır.


Kış aylarında daha zor ısıtılabilen alanlar oluşturmuş oluyoruz. Cebimizden çıkan paraya karşılık olarak elde ettiğimiz fayda aslında neredeyse bir hiç! Dolayısı ile doğal renkleri tercih etmek ve mahremiyet sağlamak için perde kullanmak en doğrusudur.


Mahremiyetin de ötesinde güneşe karşı en. Yaptığımı yapma, BÜYÜK ZAMANLI! Kayış patladığında valflere hasar verdi ve yenilenmiş bir kafa, su pompası, conta setleri, işçilik vb.


Bu eleman nedir, şimdi bulunduğu yerle ilgili olarak demonte ettik. Otomobilin markasına bağlı olarak, bu kısım kaput açıldıktan sonra gizlenebilir veya zaten. Ben devirdaimi değiştirmeme tarafındayım benim triger kayışı zamanı geldiğinde bir kaç tane opel ustasına uğrayıp fiyat almıştım o zaman onlara da sormuştum devirdaime gerek var mı diye. Hepsi de devirdaimin önde olduğu onu değişmek için trigerin sökülmesine gerek olmadığını belirttiler.


Ne zaman arızalanırsa o zaman değiştirelim dediler. Bunu yapmak için, numaralı anahtarı uygulayarak kemer kapağını çıkartın.


Ardından üzerindeki düğmeyi kullanarak gerginliği gevşetin. Sonra, arabayı düz bir.


Merhaba arkadaşlar EB focus kullanıcısıyım aracım şuan 90de aracımın triger seti zincirli diye biliyorum değişim gerekiyor mu. Bu yazımızda triger kayışı arızalarından söz edeceğiz.


Hatchback-Sedan Kıyaslaması. Tekerlekten Çekiş Sistemleri.


Burada kısaca bahsedersek triger kayışı takma mantığı krank mili kasnağı üzerinde bulunan çentiği belirlenen noktaya getirmek ve eksantrik millerini de aynı şekilde çizgileri kapak üzerinde bulunan çizgilere getirerek triger kayışını takmaktır. Buna sente ayarı diyoruz.


Sente ayarındaki birkaç derecelik kaçıklık motorun çalışmasına engel olacağı gibi motora.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.