29 Ocak 2020 Çarşamba

Öğretmene mektup

Bu nedenle ister üniversite, ister lise yada ortaokul olsun öğrenciden öğretmene anlamlı bir mektup derledik. Eğer sizde etkiliyici veya duygusal. Ana Türde Mektup Nasıl Yazılır?


OLUMLU BAK 21views. TEŞEKKÜRLER ÖĞRETMENİM - Duration: 3:05.

Türkçe ders kitabı öğretmenimin mektubu dinleme metni etkinliklerini gelin birlikte cevaplayalım. Sevgili öğretmenim, Bize öğrenmeyi öğreten, bizi karanlıktan aydınlığa çıkaran muhteşem insan. Bize yeri geldiğinde anne ve baba, yeri geldiğinde arkadaş kardeş olan değerli insan. Sen benim hayatımda çok önemli.


Benim bugünlere gelmeme vesile olan, bana bilgilerini aktaran ve benim için elinden gelen her türlü fedakarlığı gösteren değerli öğretmenim, Siz bana sadece bilgi vermekle kalmadınız, benim iyi bir insan olmam için, arkadaşlarımın iyi bir insan olması için çabaladınız. Muğla’daki rehberlik ve denetim çalışmalarım sırasında, dezavantajlı aile ortamında yetişen çok sayıda öğrencinin öğrenimine ne kadar zor şartlarda devam ettiğine şahi.


RET ONAZaman alacak biliyorum, fakat eğer öğretebilirsen ona.

Kazanılan bir liranın, bulunan beş liradan daha değerli olduğunu öğret. Kaybetmeyi öğrenmesini öğret ona ve hem de kazanmaktan neşe duymayı.


Mektup Örnekleri Öğrenciye Mektup - Bu makaledeki notlar: öğretmen mektup örnekleri öğretmene mektup örnekleri. AŞAĞIDAKİ MEKTUBUN YAZARI İDEALİST BİR ÖĞRETMEN… ANCAK, ADINI VE NEREDE ÇALIŞTIĞINI G. Tüm hakları “Okulda Diyet Programı”na aitttir. Mektup " başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın. Gerçekten çok güzeldi.


Bütün öğretmenlerin okumasını dilerim. Hadi alın kalemi kağıdı yazı duygularınızı şağıya sizin için bir kaç mektup örneği bırakıyorum. Aşağıdaki mektup Aziz Nesin tarafından Necip Fazıl Kısakürek’e yazılmıştır.


Ancak ben, sizden çok uzakta oturuyorum. Yine de bir gün ziyaretinize geleceğim. Bookmark the permalink. Her ne kadar bazen seni üzsem de, bazen sana kırılsam da seni çok seviyorum.


Her alçağa karşı bir kahraman, her bencil politikacıya karşı kendini adamış bir lider vardır.

Her düşmana karşı bir dost olduğunu da öğret ona. Oy kullanmak için bir seçeneği işaretleyin! Bu anket için daha önce oy kullandınız!


Sevgili Öğretmenlerimiz, KTOEÖS olarak uzun süredir devam ettiğimiz mücadelemizin son gelinen aşaması konusunda sizleri bilgilendirmek istiyoruz. PTT, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve SANKO Park iş birliği ile Kasım Öğretmenler Günü’ne özel düzenlenen etkinlikte, öğrenciler, öğretmenlerine mektup yazarak onlara olan sevgi ve minnetlerini. Bazen öğretmenler olarak sahip olduğumuz etkiyi unutuyoruz. Okullar çok faal yerler ve öğretmenler de çok meşgul insanlar.


Bu yüzden ders verdiğimiz çocuklar üzerindeki etkimiz hakkında durup düşünme fırsatlarını kaçırıyor olmamız hiç de şaşırtıcı değil. Genellikle çocuklar için kısa sohbetler, arkadaşça bir gülümseme ya da kısa iltifatlar en anlam ifade.


Sana karlar buzlar prensesli, bıkarcasına yoğunlukta pembeli, ata benzemeyen tek boynuzlu atlı, hayvanlara benzemeyen garip şekilli ve yazılı bir şeyler almadığım için bana kızma. Hem güzellemeyi hak eden şeyler sadece bunlar değil. Bir anneden mektup var.


Yaklaşımının, üslubunun, fikirlerinin en çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.