23 Aralık 2018 Pazar

Öğretmenimi özledim mektup

Konulu Mektup Yarışması İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmenimi Özledim Konulu Mektup Yarışması Başvuruları. Yarışmaya İstanbul İlindeki Tüm İlkokul Öğrencileri Katılabilir.


Bir öğrencisinden mektup alan öğretmen, yaşayacağı mutlulukla kendini oldukça özel ve değerli hisseder. Mektuplar ‘’ Öğretmenimi Özledim ’’ konulu olmalı ve el yazısı ile yazılmış kâğıdın fotoğrafının okunaklı bir şekilde çekilmiş olması gerekiyor. Tabi öğrenciye ait bilgilerinde olması şartıyla.


Adı, soyadı, e posta adresi, telefon ve ilçe bilgileri yer almak zorunda.

Her öğrenci yarışmaya bir eserle katılabilecek. Mektuplar el yazısı ile okunaklı ve bir sayfayı geçmeyecek şekilde yazılarak fotoğrafı çekilerek gönderilecek.


YARIŞMAYA KATILMA ŞEKLİ VE ESASLARI 3. Koronavirüs tedbirleri kapsamında okullarımızdaki eğitime ara vererek uzaktan eğitime geçtiğimiz bu süreçte öğrencilerimizin sosyal, duygusal ve akademik gelişimlerini destekliyoruz. Mektup (Söz-müzik-düzenleme : Murat Evgin) Ellerinin kokusu, sinmiş ah mektuplara Saçının bir teli kalmış hala yastığımda Sana aldığım gülleri kuruturdun başucunda Bana bıraktın.


Yaklaşık 1gündür kuşatma altında olan, her gün Rusya ve Esed savaş uçaklarının artan yoğun hava saldırıları nedeniyle yerle bir edilen Halep’te yaşamaya çalışan çocuklar, düştükleri vahim durumu mektup yazarak dile getirmeye çalıştılar. Milli Eğitim Müdürlüğünce " Öğretmenimi Özledim " Temalı Mektup Yarışması Düzenleniyor Korona virüsü tedbirleri kapsamında okullarda eğitime ara vererek uzaktan eğitimi geçilen bu süreçte öğrencilerin sosyal, duygusal ve akademik gelişimlerini desteklemek, öğrenci ve öğretmenlerin duygusal bağına katkı sunmak amacıyla düzenlenen yarışmaya.


GÜNCEL HABERLER Kategorisiz içerik.

ABD-AB Emperyalizminin BOP Projesi doğrultusunda Ortadoğu ülkelerini n. Terme İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü " Öğretmenimi Özledim " Temalı Mektup Yarışması. Bu nedenle ister üniversite, ister lise yada ortaokul olsun öğrenciden öğretmene anlamlı bir mektup derledik.


Eğer sizde etkiliyici veya duygusal. Ercan, " Öğretmenimi, okulumu ve arkadaşlarımı çok özledim. Bir Öğrenciden Öğretmenine Mektup. Sevgili Öğretmenim!


Benim için ne kadar önemli olduğunu biliyorum. Benim öğretmenim bir şey konuşmuşsa doğrusunu söylemiştir, bir şey istemişse isteğinin yerine getirilmesi gerekir. RETMENİME MEKTUP Öyle özledim ki seni öğretmenim. Oyunlarımın en büyük kahramanıydın.


Hep sen olurdum oyunlarımda. Listen to your favorite songs from Gurbet Mektubu by Hilmi Şahballı Now. Stream ad-free with Amazon Music Unlimited on mobile, desktop, and tablet. Download our mobile app now.


Canım Öğretmenim" diye başlıyordu bir mektup. Yorgunluğun alnındaki çizgilerden anlaşılsa da sen yine dinlenmiş duygularla gelirdin sınıfa.

Kıymetli Öğretmenim" diyordu diğer mektup. Peki senin mektubun ne diyor? Sağanak bir yağmur gibi sevgiyle yaz, özlemle aksın kale. Etkinliklerde mektup ile ilgili kısa bilgiler yer almaktadır.


Bu çalışmalarımızla kaliteli ve özgün içerikli. Bir bilsen okula gitmeyi nasıl da özledim. Senin de benim gibi düşündüğüne eminim. Arkadaşlarımı, öğretmenimi, sını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.