20 Aralık 2018 Perşembe

Hakkımda suç duyurusu var ne yapmalıyım

Adıma Açılmış Dava Var mı? Hakkımda Suç Duyurusu Var!


Eğer hakkınızda biri suç duyurusunda bulunmuşsa ve savcılık bu konuyu incelemeye değer bulmuşsa, yetkililer size ifade vermeniz gerektiğini bildiren bir yazı gönderecektir. Bu yazıyı aldığınızda öncelikle sakin olun ve avukatınızla iletişime. Bu suç duyurusu hakkında bir davanın açılması durumunda e-Devlet Kapısı’nı kullanarak takip edebilir ve gelişmelerden haberdar olabilirsiniz. Gerekli görülen durumlarda savcılık ifadenize başvurur.


Eğerer gerçekten suç duyurusu varsa ve takipsiz değilse zaten görürsün e devlette. Savcılık soruşturma dosyası olarak bir dosya olur. Yoksa sıkıntı yapacak birşey yok. Kapalı dosyayı göremiyorsun sanırım e devlette.


Ayrıca telefonla da savcılık doayasında bilgi vermezler normalde ama kapalıysa. Suç duyurusu yapıldıktan sonra ne olur sorusunu MÜ Hukuk Fak. Yani onun elinde mesaj kayıtları var sadece onda da ciddi şekilde bi hakaret vs.


Hakkımda suç duyurusu var ne yapmalıyım

Bi tek bana sürekli ben beceriksiz herifin tekiyim diyip duruyordu bi tartismamizda ben de "hani hep diyosun ya ben beceriksiz herifin tekiyim diye evet öylesin" demiştim bunu kullanmış olabilir. Gerek görmez ise delil yetersiz ise kovuşturma yapılmasına yer yoktur (yani takipsizlik) kararı verir. Tabi bu aşamada şikayetinizden vazgeçerseniz (konu kamu davası kapsamları dışında ise) yine dosya kapanabilir. Nasıl Öğrenebilirim?


Haberin Ayrıntıları İçin Tıklayınız. Yeşim Salkım’dan Murat Övüç hakkında suç duyurusu ! Bu tartışma esnasında hakaret veya tehdit ifadeleri geçmiş ise bununla ilgili suç duyurusunda bulunabilirsiniz. Ama şahsın bunlardan ceza alabilme ihtimali ile size verdiği rahatsızlığı giderir mi bunu deneyerek göreceksiniz.


Belki de daha hırçınlaşıp o da sizden veya komşulardan şikayetçi olup olayların büyümesine sebep. Turkcell için suç duyurusu yaptığınızda, Önce hat nereden ve kim tarafından açılmış ayrıca hat kimin üzerine diye bakılacak. Eğer sizin adınıza imza kimlik vs varsa ifadenizin alınması için çağrılacaksınız. Ki size sözleşme gelmiş.


Buradan sonrası Sözleşmedeki imza sizin değilse, ifadenizi ona göre vereceksiniz. TBMM Başkanlığı’nca, Yılmaz Özdil hakkında, bugün kaleme aldığı ‘Baroların ne işi var Tbmm’de…’ başlıklı yazısı nedeniyle suç duyurusunda bulunuldu. Halk TV’ye verilen ceza Kaftancıoğlu’nu rahatsız etti!


Hakkımda suç duyurusu var ne yapmalıyım

RTÜK üyelerine karşı ‘ suç duyurusu ’ kışkırtması Cumhuriyet Halk Partisi İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu tarafından Halk TV’nin devlete karşı ağır ithamlarına ve tehdit ifadelerine verilen yayınlık cezadan rahatsız oldu. Köylüler, Kamışlı göletinin kuruması üzerine şirket hakkında suç duyurusunda bulundu.


Hakkımda suç duyurusu var ne yapmalıyım

Savcıligida suç duyurusunda bulunmayi dusunuyorum calistigim kurumu vermedigim istifayi sgk ve mebe verdikleri icin. Mudafi talep etmemeyi dusunuyorum maddi gucum olmadigi icin.


Dava ve mahkeme masrafi ne kadar olur? Versem ne kadar olur ek olarak onuda merak ediyorum.


Müşteri hizmetlerini aradım Avea iletişim merkezlerinden hattı kapatmamı daha sonra da gidip suç duyurusunda bulunmamı söylediler. Tabi bir çok vatandaş gibi ben de prosedürler nedir yasal işlemler nasıl işler bilmiyorum.


TTK Başkanı Yaramış hakkında suç duyurusu ! Toplumsal Adalet ve Yardımlaşma Derneği (TAYDER) "Pişman olan darbeciler affedilmeli" diyen Türk Tarih Kurumu (TTK) Başkanı Ahmet Yaramış hakkında, "Terör örgütüne bilerek ve isteyerek yardım etme" ve "Görevi kötüye kullanma" isnatlarıyla suç duyurusunda bulundu. Oktar davasında yeni bir suç duyurusu daha!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.