26 Kasım 2018 Pazartesi

Eşimle anlasamiyoruz boşanmak istiyorum

Eşimle anlasamiyoruz boşanmak istiyorum

Bitek maddi gücüm olmadığı için boşanamıyorum yaşında kızım var ve ben ms hastasıyım aşırı yorgunluk bitkinlik oluyor çalışmaya gücüm kuvvetim yok annemin ev kira emekli maaşıyla geçiniyor oturduğu evin her tarafı dökük çok eski sobalı kirası uygun diye orda oturuyor bir bebek bakılabilecek ev değil kışın buz gibi oluyor kızım üşütür diye korkuyorum. Ayrılmadan önce boşanmak istediğimi eşimle konuşmalı mıyım?


Yoksa haber vermeden direk dav mı açmalıyım ? Boşanmak istiyorum. Eşim boşanmak istiyor, ben istemiyorum ne yapmalıyım diyen eşlerden bu konuda çok fazla soru almaktayız. Bu soruyu soran eşler genellikle davayı uzatmak için çaba gösterir.


Hatta açılmış olan boşanma davası nı takip etmeyip, duruşmalara katılmayarak süreci uzattığını düşünür. Hocam, ben eşimden boşanmak istiyorum, benim durumum karışık, günaha da girmek istemiyorum ne yapmalıyım? Ben boşanmak istiyorum.


Eşimle anlasamiyoruz boşanmak istiyorum

Suratımdaki ciddiyeti ve kararlılığı gördüğünde de evliliğin ne kadar berbat bir şey olduğunu sürekli dile getiren adamın o korkusu ve paniği suratından okunuyordu. MEHMET SAVAŞ OYUNCULUK PERFORMANSI. CİHAN BOZACI - Duration: 8:10.


Anlaşmalı boşanmalarda çocuğun velayeti, taraflarca karara bağlanmaktadır. Ancak çekişmeli boşanmalarda velayet konusunda problemler çıkmakta velayetin kime bırakılacağını belirlemekte mahkeme rol oynamaktadır.


Peki hakim neyi göz önünde bulundurarak son kararı verir? Eşimden boşanmak istiyorum ne yapmam lazım? Bu beni çok etkiledi. Bir yaşında bir erkek çocuk annesiyim.


Tartışmalarımız genellikle onun ailesinden kaynaklanıyor. Eğer siz boşanmak istiyor fakat eşiniz istemiyorsa ve boşanmayı reddediyorsa bu büyüyü yaparsak sorunsuz bir şekilde boşanabilirsiniz.


Eşimle bundan yıl önce severek evlendik. Benim sorunum eşimle anlaşamıyoruz. Buna bağlı veya değil bilemiyorum çok aşırı sinirliyim özellikle ona karşı tahammülüm yok çok düşünüyorum hiç düşünmek istemediğim kadar çok bazen ne düşündüğümü bile bilmiyorum.


Eşimle anlasamiyoruz boşanmak istiyorum

Hem benim hem de eşimin ailesinden sürekli olarak biz artık torun sevmek istiyoruz şeklindeki baskılara dayanamayarak, çocuk yapmaya karar verdik. Aldırmak da istemiyorum.


Eşimi de hala seviyorum, ama kırgınım, kızgınım fazlasıyla. Anlasamiyoruz esimle ve beni en çok üzen şey kendisi bekar gibi yaşıyor.


Sanki bogulcam bazen, bazense sanki patlicakmisim gibiyim. Kocam sabah çıkıp aksam gibi eve gelir. Daha dayanamıyorum. Eşimi çok sevmeme rağmen boşanmak istiyorum.


Ama ne zaman ayrılmayı düşünsem içimde bir boşluk doğuyor. Bana bir yol gösterin. Değerli okurum evliliklerde tartışma olması doğaldır. Kocamın kısır olduğunu bilerek evlendim.


Ama çocuğumuz olmuyor diye kendisini paralıyor. Geçen hafta bana çok iğrenç bir teklifte bulundu. O temizliyor, siliyor, süpürüyor, bende dolabı dolduruyor, giysi, giyecek alıyorum.


Ortak yanımız oğlumuz ve artık oğlumuzdan dolayı bir arada olduğumuzu kabul edip mecbur olmadıkça konuşmamaya çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.