CİMER şikayet hattı vatandaşlar tarafından da kolaylık. Bilişim ve iletişim teknolojilerinin bir arada kullanılmasıyla vatandaş ve devlet arasındaki iletişim kanalını her daim açık tutmaktır görevi. Başvurunuzu yetkili kişiye sesli olarak iletirsiniz ve telefon kaydınız ilgili birimlere yollanarak incelenir. Cimer şikayet başvurusu için bilgisayar ve internet imkanı olmayanlar ALO 1Çağrı hattını arayarak başvuru yapabilir.
ALO 1Çağrı Merkezi CİMER Şikayet Başvurusu ALO 1Çağrı merkezini gün saat dilediğiniz zaman dilediğiniz yerden arayabilirsiniz. CİMER sadece bir şikayet hattı olarak da hizmet vermiyor.
Bir milim oynamıyor. Vatandaşlar çeşitli yollarla Cimer’e. Telefonlar açılmıyor. Tamam yoğunluk var bu kadar da olmaz.
Milli Eğitim Bakanlığınca alınan bu şikayet ve ihbarların inceleme ve araştırmayı. BİMER İLETİŞİM NUMARASI. ALO 1Hattını kullanarak gün saat bu hatta ulaşabilirsiniz.
Kamu Kurumları ve bu kurumlarda çalışanlar için şikayet, öneri yada ihbarda bulunmak için başvuru.
Devlet kurumları ve firmalar ile ilgili ihbar, şikayet ve bilgi taleplerinizi yönetin. Cimer şikayet hattı için başvuru yapmak isterseniz kimlik numarası, adınız, soyadınız, annenizin evlenmeden önceki soyadında ki istenen harfler ve telefon numaranızı girmeniz gerekmektedir.
Selamlar ben ordu unyeden melek 16yil oldu eşim öldü. Hafta gitmiyo yo askeri üçret le. Bimer şikayette bulunma hattı. CİMER web sitesine giriş başvuru yap ekranında gerekli boşlukları doldurarak kolayca başvurunuzu yapabilirsiniz.
Başvurunuzu yapmak için kimlik numarası, adınız, soyadınız, annenizin evlenmeden önceki soyadında ki istenen harfler ve telefon numaranızı girmeniz gerekmektedir. Arıza var deyip müşteri temsilcisine bağlanmama izin vermiyorlar.
Antalya Kepez Habibler mahallesinde olan bir binada oturuyoruz biz aydır bu binaya taşındık taşınmadan önce ev sahibi bize ay içinde elektornik aboneliğinin alınacağını söylediler aydır bu binada oturuyoruz ve süzme saat kullanıyoruz ilk ay sonra bu binanın elektriği binadaki yaşayan tüm. Ben emrederseniz deyip çıktım. Silahlığın önünde beklerken tim komutanım önümden geçerek bu askerin parası yokmuş deyip güldü ve orada yaklaşık arkadaşım vardı.
Kartlarımızın gelmediğini ve komutanıma paramın bittiğini söylememe rağmen duyarsız. Asker kaçağı şikayet hattı telefon numarası haberimizin devamında yer almaktadır.
Aynı zamanda yaptığınız başvurunuzun sonucunu da sorgulama yapabilirsiniz, durumu hakkında bilgi alabilirsiniz. Başvuru yaparken verilen bilgilerin doğruluğuna özen gösteriniz hatalı veya eksik bilgilerle yapılan başvurular değerlendirilmemektedir.
Bu yazımızda sizlere başbakanlık bimer ihbar ve şikayet hattı iletişim bilgileri ni paylaşacağız. Doğrudan cumhurbaşkanına iletilen ihbar, şikayet ve taleplerin devreye alındığı cimer sisteminde sizi kim şikayet etmiş, şikayet edeni bulma yöntemi dahilinde öğrenmek isteyebilirsiniz.
Ancak cimere ihbar edeni bulmak sanıldığı kadar kolay değildir.
ALO 150’yi arayarak şikayet veya başvurunuzu telefon aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz. Bunun için “150” telefon numarasını aramanızın ardından, ilinizde bulunan halka ilişkiler görevlisine bağlanacaksınız.
Dilekçenizin sağ üst köşesine muhakkak tarih yazmalısınız. C diye başlamanız gerekiyor. Talebinizi, şikayetinizi, ihbarınızı net cümleler ile ifade etmelisiniz.
Resmi bir kuruma hitaben dilekçe yazdığınızı unutmayın ve dilekçeyi konuşma ağzı ile. Cumhurbaşkanlığı olduğu için T. Sgk şikayet gizliliği.
Bu durumda şikayet eden olarak sistemde sizin bilgileriniz görünmeyecektir. Ayrıca isim bildirerek ihbar etseniz bile şikayet eden kişiye bilgileriniz verilmeyecektir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.