25 Ekim 2017 Çarşamba

Triger kayışı koparsa masraf

Oto Klinik 13views. Bu düzenin bozulması motorun hasar görmesine veya düzgün olmayan bir şekilde çalışmasına ve neticesinde de büyük masraflar doğurmaktadır. Fakat ihmal edilmeye gelmeyeceği bir gerçektir.


Bazı motorlarda triger kayışı yine devirdaim yani su pompasını da çevirir. Merhaba arkadaşlar triger kayışı kopması durumunda motorumuza vermiş olduğu hasarı işliycez.


Trafikteyken triger kayışı koparsa sakince arabayı en sağa ya da uygun bir yere çekip park etmelisiniz.

Diğer taraftan kayışın kopması bu düzensizliğin neden olabileceği sonuçların en üst seviyesinde gerçekleşmesine neden olur. Triger Kayışı Koptuğunda Ne Yapılır? Motorda aşırı bir biçimde masrafa.


Günümüz teknolojisi yeni araçlarda, ya çok kuvvetli ve 1bin km ye kadar, yıl dayanan kayışlar yada çok daha uzun ömürlü ve değişimi maliyetli olmayan Zincir teknolojisine geçiş yapmıştır. Pistonların zamanlaması bozulur ve buda beraberinde farklı sorunlar getirir. Bunu önceden kestirebilmek çok mümkün değil çünkü triger kayışı koptuğu zaman masraf hesaplaması sadece söküldükten sonra belli olur.


Bu sayede pistonların konumuna göre zaman döngüsüne uygun olarak Supaplar açılır kapanır veya kaplı kalır ki yanma odasında güç üretimi devam etsin. Yağ pompası falan gibi bağlantılarda daha ziyade krank mili üzerindedir.

TL masraf açar demişti. Sanırım motoru komple indirdirler. Madem böyle bir öneri var tüm markalarda ve madem hayati bir önem taşıyor düşünmeden değiştirmek gerekir. Bir sürü masraf, sıkıntı.


Makalemiz şu başlıklar altında devam edecektir. V kayışının aksine açıkta çalışmadığından su, toz gibi zarar verecek maddelere karşı korunaklıdır. Ancak aracın o şekilde çalıştırılmaya zorlanması piston ve subapların birbirine çarpmasına ve yakıt sisteminin de zorlanma ile hasar görmesine neden olabilir.


Kesinlikle çok net bir şekilde anlıyorsunuz. Yani bu sistem çalışmasının tamamen anormalleştiği ve çalışan parçaların tabiri caizse ters mantıkla.


Sadece bir kazada motor zarar görürse bu dişliler zarar görebilir. Ayrıca yıldır şahin kullanıyorum ve triger kayışı. Ancak yaptığı işin karşılığı olarak en mantıklı ismin “Zamanlama kayışı ” olduğunu düşünüyoruz.


Koparsa Masraf Ne Olur? Sgördüm araba 180. Peugeot 3aracın triger gergisinden gelen sesin değişim sonrası durumu. Aracın triger seti değişti.


Bunlar yapıldıktan sadece 225km sonra başıma anlattıklarım geldi. Bu bakımda triger seti ve devirdaimi değişti.

Neyse aracı bugün saat 19. Ustanın ilk baktığı yer trigerdi.


Motor Bloğu – Motor Bloğu Yukarıda ki fotoğraflarda da görüldüğü gibi aksatılmaması gereken en önemli bakım olan triger kayışı değişimi her yılda veya ortalama 40. Eğer dişliler olması gerektiği şekilde yerleştirilmezse subaplar doğru zamanda açılıp kapanmaz ve motor hasar görebilir. Peki, bu denli önemli bir göreve sahip olan triger kayışı koparsa ne olur?


Böyle bir durumda subaplar. Tiger kayışı nedir? Zamanlama kayışı olarak da bilinen kauçuk bir kemer olan triger kayışı, içten yanmalı motorlarda zamanlamayı kontrol eder. Sadece dişleri olan bir kemer görünümünde olan triger kayışı görünümün aksine çok önemli bir görevi üstlenmektedir.


Trgier Kayışının Görevi Nedir? Ustam küçük bir hata yapmıştı. Ben triger değişiminde neler olduğunu yaşadım. Yolda giderken kopması halinde neler olur düşünmek bile korkutucu.


Allah kimsenin trigerine zeval vermesin. Ancak buna rağmen sürekli metal dişlilere sürtündüğünden aşınıp kopabilir.


Yavaş yavaş sorun çıkarmadığını biliyorum bu risk size ait kopmazsa sorun yok koparsa tuzlu olur. Bu yüzden ortalama 40.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.