20 Ekim 2017 Cuma

Kayit dondurma dilekçesi corona

Eğitim - Öğretim Yılı Bahar Dönemine münhasır olmak üzere önlisans, lisans. Kayıt Dondurma Dilekçesi. Dondurulan süre, azami süreden sayılmayacaktır. Benim gibi düşünen başka arkadaşlar var ise üniversite dondurma dilekçesi örneği ile kolay bir şekilde işlem tamamlanabiliyor.


Ben yıllığına dondurdum. Ailemin durumunun seneye düzelmesi durumunda tekrardan aktifleştireceğim. Bu yıl bir işe girip çalışmayı düşünüyorum.


Bu süreçte şayet hastalık sebebiyle kayıt dondurma işlemleri yapılmak isteniyorsa, hastalık heyet raporuyla ( en az günlük ) belgelenmeli ve kayıt dondurma dilekçesi ile beraber en geç gün içerisinde ilgili kuruma sunulmalıdır. Süre aşımlarında herhangi bir kayıt dondurma başvurusu dikkate alınmamaktadır. Dilekçeyi doldurduktan sonra ekte verilen akademik birimizin e-posta adresine göndermeniz gerekmektedir.


Fakülteye yazılacak olan dilekçenin içeriği kısa ve anlatım dili resmi. Bahabey Mahallesi Zübeyde Han�. RENCİLERİMİZİN DİKKATİNE. KAYIT DONDURMA DİLEKÇESİ için tıklayınız.


Kayit dondurma dilekçesi corona

NİVERSİTEMİZDE, COVİD-ÇALIŞMALARI KAPSAMINDA “TEK KULLANIMLIK MASKE” ÜRETİLMEYE BAŞLANDI. DPUMobil uygulamasını telefonunuza kurarak üniversitemiz hakkındaki her şeye cep telefonunuzdan ulaşabilirsiniz. Bildiğiniz üzere Corona Virüsü nedeniyle ön lisans, lisans ve lisansüstü düzeylerde öğrenim gören öğrencilerin bahar dönemi öğrenim dönemleri kapanmıştı.


Corona virüsü salgını nedeniyle YÖK, üniversite öğrencilerini yakından ilgilendiren kayıt dondurma sürecine ilişkin son dakika açıklamalarında bulundu. Kayit _ Dondurma _Basvuru_Formu. Ardından dondurma dilekçesi yazılmaktadır.


Kayit dondurma dilekçesi corona

Bununla birlikte nedeni bağlı olarak ortaya çıkan hususlarda dilekçe ile birlikte sunulmaktadır. Herhangi bir sağlık sorunu kaynaklı kayıt dondurma işlemlerinde heyet raporu istenmekle birlikte askerlik celpleri de dondurma için yeterli sebep olarak görülmektedir.


Kayit dondurma dilekçesi corona

Revizyon Tarihi Revizyon No Toplam Sayfa 1. Duyuru ve Haberler. Bilgilerinizi ve gereğini arz ederim. Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 01. Katkı iadesi dilekçesi.


Mazeret sınavı dilekçesi. Maddi hata dilekçesi. Farklı bölümden ders alma dilekçesi. Pratik çalışma belgesi. Yaz okulu dilekçesi indir. Tek ders dilekçesi. Sınav notu itiraz dilekçesi. Mezuniyet dilekçesi. Harç iade dilekçesi. Etiket: kyk kayıt dondurma dilekçesi. KYK Dilekçe Örnekleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.